חתונה בקורונה

חתונה בימי קורונה

מתכננת לערוך חתונה בחצר הבית בימי הקורונה? כל מה שעלייך לדעת בנוגע לאיפור ולשיער בהתאם לתנאי הקיץ.

מתכננים חתונה בחצר הבית בקיץ? בין אם התוכניות שלכם שונו ברגע האחרון בגלל התפרצות נגיף הקורונה ובין אם תמיד רציתם לזרום עם חתונה אינטימית בגינה של הבית, אחד הדברים שיכול להעכיר את מצב הרוח הוא מזג האוויר.

למצוא פתרון ולא לוותר

בעוד שזוגות רבים ברחבי המדינה מבטלים או דוחים את חתונתם בגלל משבר הקורונה, חלקם לא מוותרים על עריכת החופה, ופשוט מתחתנים בבית.

למרבה המזל אנחנו בתקופת הקיץ, כך שלא סביר שביום החתונה, כשהגינה ערוכה ומוכנה לקבל את הזוג הצעיר והאורחים, ירד פתאום גשם. אבל הקיץ מביא אתו גם לחות וחום שעלולים להרוס את התסרוקת והאיפור. אז מה עושים?

להיות כלה יפה גם כשבחוץ חם ולח

הקיץ מלא בדברים נפלאים, אבל איפור נמס, אייליינר מרוח ושפתון דביק אינם אחד מהם. הנה כמה טיפים לשמירה על איפור במראה רענן ויפה גם כשמזג האוויר פועל נגדך.

1. לבחור באיפור קבוע

היתרון הבולט ביותר של איפור קבוע הוא היכולת לחסוך לך זמן. נשים עם לוח זמנים עמוס, נסיעות ארוכות והתחייבויות רבות יכולות ליהנות משגרת בוקר שנמשכת דקות ספורות בלבד בזכות האיפור הקבוע. חוץ מזה, לעולם לא תצטרכי לדאוג שהאיפור שלך ייזל או ידהה. איפור קבוע לא יורד גם אחרי אימון גופני או מקלחת, הוא בטח לא ירד כשתעמדי מתחת לחופה בליל קיץ חם.

2. להתחיל עם קרם לחות

אם איפור קבוע הוא כרגע לא אפשרות עבורך, חשוב שתדעי שהדרך בה את מטפלת בעור הפנים חשובה לא פחות מהאיפור שאת שמה עליו. לכן, השתמשי בבקרים בקרם לחות נטול שמן.

3. למרוח שכבת פריימר

לאחר קרם הלחות, הפריימר הוא התכשיר הנכון לקיץ. מוצר זה לא נותן תחושה של שכבה כבדה נוספת, ועוזר לשמור על יציבות האיפור.

4. להוסיף זוהר עם קצת ברונזר

זה יגרום לעיניים להיראות בהירות יותר ולשיניים לבנות יותר. תיראי טוב יותר אם תוסיפי קצת גוון חום לעור. כדי שהתוצאות ייראו רעננות וטבעיות, מומלץ למרוח ברונזר רק על נקודות הפנים הגבוהות: מצח, עצמות לחיים, סנטר ואף.

5. קונטור – קווי מתאר

אם את אוהבת להדגיש את מבנה עצמות הלחיים ולהבטיח שהן ייראו מלוטשות מכול זווית, כדי להדגיש את עצמות הלחיים, השתמשי בגוון אחד או שניים בהירים יותר לאיפור עצמות הלחיים, הרקות והאף. את יכולה להשתמש בבסיס, בקונסילר או בכול מוצר אחר המבוסס על קרם מט.

מבחינת הסומק, בגלל החום, מומלץ להשתמש בסומק קרם וליישם אותו מתחת לבסיס, כך שהוא ישתקף בעדו באופן קלוש למדי. זו טכניקה טובה לטמפרטורות חמות.

6. לשמור על תסרוקת רעננה

בקשי ממעצב השיער למרוח על השיער משחה או סרום עמידים בחום. השתמשי בכמות מספקת שתיתן לשיער חיים ותגן עליו מפני הסתלסלות.

לאחר סיום התסרוקת וודאי שהמעצב אוטם אותה בעזרת ריסוס שיער חזק דיו כדי שהתסרוקת תחזיק מעמד אבל לא יותר מדי, כדי שהשיער לא ייראה דביק או נוקשה.

יש הממליצים על שיער מלא תלתלים שגולש על הכתפיים, כי לשיער ארוך יותר יש משקל רב יותר, מה שממזער את נזקי החום והלחות. שיהיה במזל טוב!