הגדלת חזה

לשרוף שומן – כל השיטות והטכנולוגיות החדישות

כולנו חולמים על גוף חטוב, מוצק ובריא, אך החיים המודרניים לא תמיד מאפשרים פעילות גופנית רציפה ויעילה. הדרך להיפטר משומן עודף מצריכה פעילות גופנית מתמשכת וצריכה קלורית מותאמת הכוללת פחות קלוריות ממה שהגוף שלנו צורך. מדובר במתמטיקה פשוטה, אך הביצוע פחות פשוט וקל ומצריך מאמץ גופני ושליטה במוצרי המזון שאנו צורכים. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה לפיתוח מכשירים שונים שיכולים לסייע לחיטוב הגוף עם פחות מאמץ כפי שנסקור בהמשך המאמר.

מהם המאכלים שיתרמו לשריפת שומן יעילה?

נושא התזונה המביאה לירידה במשקל הוא גדול ונרחב, אבל אם ננסה לפשט אותו לכמה כללים בסיסיים נוכל לומר שככל שנפחית את כמות הפחמימות שאנו צורכים, הגוף ייאלץ לפנות לתאי השומן בגופנו. כשהגוף זקוק לאנרגיה, והוא זקוק לאנרגיה כל הזמן, הפחמימות נמצאות בזמינות גבוהה והגוף מפרק אותן בשלב ראשון. תהליך שריפת שומן קורה כאשר הגוף נאלץ לפנות לתאי השומן בגוף ומשתמש בהם לצורך אנרגיה. זהו תהליך גופני המביא לפירוק רקמת השומן שהצטברה בגוף, הנאגרת אם אנו צורכים מזון רב יותר מהדרוש לגוף. ישנם מאכלים הגורמים לחימום הגוף ולהגברת קצב חילוף החומרים בגוף ועל ידי כך מסייעים להרזיה, ביניהם שום, פלפל שחור, ג'ינג'ר, תה ירוק, קינמון, פירות הדר, פירות יער, אגוזי מלך, אבוקדו, פלפל צ'ילי, תרד, תפוחים ועוד.

איך ניתן להאיץ את שריפת השומן בגוף?

הדרך הקלאסית והטבעית אך זו שמצריכה מאמץ רב היא להגדיל את מסת השריר בגוף. שרירים צורכים יותר אנרגיה גם במנוחה ובשינה. השילוב של פעילות גופנית, וצריכת מזונות המסייעים להפקת אנרגיה רבה יותר יביאו לתוצאות. עם זאת, ישנן שיטות חדשניות המסייעות להשגת התוצאות הללו בקלות תוך זמן קצר וללא ניתוח.

אילו טיפולים קיימים היום לשריפת שומנים?

הקפאת שומן על ידי קירור – טכנולוגיה חדשנית להמסת שומן באזורים שונים בגוף באופן נקודתי. מכשיר הקירור מונח על האזור המטופל או בכמה אזורים בו זמנית וגורם להמסת השומן, אשר נפלט מהגוף באופן טבעי בתוך כמה שבועות.

EM SCULPT – שיטה המשתמשת בגלים אלקטרומגנטיים הגורמים להתכווצויות עוצמתיות של השרירים, מעין אימון אינטנסיבי מרוכז ומאומץ הרבה מעבר למה שאנו יכולים לעשות באימון כלשהו.

המסת שומן באמצעות גלי רדיו – טיפול יעיל להצרת היקפים הפועל על ידי חימום האזור המטופל והמסת תאי השומן, ובנוסף תורם לייצור קולגן הממצק את העור.

המסת שומן על ידי אלקטרודות – שיטה המבוססת על גלי רדיו המחממים את השומן וממיסים אותו.

המסת שומן באמצעות לייזר –  המכשיר הורס את תאי השומן וממיס את השומן באופן ממוקד.

המסת שומן על ידי גז אוזון – שילוב של חומרים הממיסים שומן והזרקה של גז אוזון. השיטה מבוססת על גלי רדיו ולייזר.

הזרקות של ממיסי שומן – שיטה להצרת היקפים ללא ניתוח שבה מזריקים חומרים להמסת שומנים לאזורים שונים בגוף.