סוגים של טיפולי אסתטיקה חדשניים

עולם טיפולי האסתטיקה הפתחת פלאים במהלך השנים האחרונות. יותר ויותר אנשים פונים לטיפולים אלה כדי לטפל בפגמים אסתטיים וליהנות מתחושת ביטחון עצמי גבוהה יותר. הנה רשימה של כמה מטיפולי האסתטיקה החדשניים ביותר שתוכלו למצוא היום בשוק:

מזותרפיה

סוג אחד של טיפולי אסתטיקה חדשניים הוא המזותרפיה. טיפול המזותרפיה נעשה באמצעות מכונה ייחודית בתוכה ישנן מחטים קטנות. המטרה בטיפול זה היא לעודד את העור ליצר קולגן. הקולגן הוא חלבון המצוי באופן טבעי בגופנו ותפקידו בין השאר להעניק אלסטיות לעור. ככל שהגיל עולה כך ייצור הקולגן פוחת, מה שגורם לעור לאבד מגמישותו. במהלך טיפול המזותרפיה המטפל ישתמש במכשיר כדי לדקור בעדינות את שטח עור הפנים, מה  שמעודד את תאי העור לייצר קולגן. סוג טיפול זה מתאים למי שמרגיש שעור פניו איבד מגמישותו וכך הוא נעשה למעשה עייף יותר ומוצק פחות.

טיפולי רדיו

טיפולי הרדיו קיימים בעולם כבר מספר שנים, אך בשנים האחרונות הם הפכו לפופולריים גם בעולם האסתטיקה. גלי הרדיו מסייעים בחידוש עור הפנים במקרים קלים יחסית. כלומר, אם ישנם קמטים עמוקים או פיגמנטציה עקשנית אין זה הטיפול המתאים. יחד עם זאת מי שמרגישה שעור הפנים זקוק לריענון, סובל מקמטוטים או צלקות אקנה קלות, ירוויח מאוד מטיפול זה.

הזרקת שומן לעיצוב הפנים

עד היום נעזרו המטפלים האסתטיים בחומרים כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית לפיסול הפנים. כעת, נכנסה שיטה בה משתמשים בשומן הגוף הטבעי של המטופל המוזרק בחזרה לפני המטופל. היתרון הגדול של שיטה זו היא שהשומן הוא חומר טבעי לגמרי אותו גוף המטופל מכיר היטב. כך למעשה יש הפחתה משמעותית של הופעת תגובות אלרגיות להזרקות. בנוסף המראה המתקבל בסיום הטיפול ולאחר ההחלמה הוא מראה טבעי יותר לעומת טיפולים מסוגים אחרים.

מיניליפט

כל מי שמכיר אפילו במקצת את עולם הטיפולים האסתטיים מכיר בוודאי את מתיחת הפנים. טיפול המיניליפט הוא למעשה הרמת פנים חלקית הנעשית באזור התחתון של הפנים ובצוואר. בניגוד למתיחת פנים המיניליפט אינו נעשה תחת הרדמה כללית, אלא תחת הרדמה חלקית בלבד. התהליך נעשה בהרדמה חלקית ומקומית בלבד. המיניליפט משלב הסרה של עור עודף ומתיחה של שרירים באזור הטיפול. בסיום הטיפול הפנים והצוואר יראו מורמים ומתוחים הרבה יותר.

טיפולים אסתטיים משולבים

עם התפתחות הטיפולים האסתטיים הגיעה ההבנה שאין כל צורך לבחור רק בפתרון אחד, חידוש מרקם העור או השבת הנפח אליו. כיום ישנם טיפולים משולבים שמטרתם להשיג את שתי המטרות הללו בטיפול אחד. לרוב טיפולים אלה ישלבו חומצה היאלורונית שעדיין זוכה לפופולריות רבה בכל הקשור לשחזור הנפח של עור הפנים. לצד זה יעשה שימוש גם בגלי רדיו המסייעים בחידוש עור הפנים ושיפור המרקם שלו. זהו למעשה טיפול בו ניתן לגמרי לרקוד על שתי חתונות.